wtorek, 13 czerwca 2017

Zliftuj moją kartkę!

Witajcie!
Na Diabelskim Młynie trwa wyzwanie: Lift kartki Zielonej Papierówki. Został jeszcze tydzień, a do zliftowania jest TA kartka. Kiedy to było, ojoooj. To były pierwsze próby w tworzeniu prostych kartek i kolorowania stempli (nadal jestem na etapie ćwiczeń, nie widzę większych postępów w umiejętności kolorowania).

Oprócz skopiowania kompozycji, pozostałam również w klimatach słodko - dziecięcych. Dziwnie się liftuje samą siebie, ale jest to okazja, żeby zobaczyć jak daną kompozycję wymyśloną wcześniej interpretuję teraz. Niby kartki powinny być do siebie podobne, ale mogę porównać, jak zmienił się mój warsztat przez ten czas. Jak Wam się podoba?









 Pozdrawiam, ściskam i do następnego!
W pracy wykorzystałam:
- Papier - Studio Tekturek
- Stemple Hero Arts - Let Love Grow,
- Stemple Waffle Flower Crafts - Bear & bird,
- Tusze Altenew, Memento,
- Nuvo Crystal Drops Bubblegum Blush, English Mustard,
- Wykrojniki: Diy&Cie (wianek), Yvone Creations (promyczki), Crealies (koła i kwadrat z przeszyciami), Sizzix (baner)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz